شایان بورس به عنوان سایتی مرجع در راستای ارائه اخبار و رخدادهای بازار سرمایه و کالا و بورس ایران و جهان و تحلیل های علمی و نیز آموزش به افرادی که قصد ورود به بازار سرمایه را دارند در خدمت کاربران گرامی میباشد. "Shayan Bourse" is as a reference site for news and events in capital market and goods and the exchange of scientific analysis and training to those who wish to enter the capital market. محل فعالیت شایان بورس در ایالات متحده آمریکاست و صرفا کلاسهای حضوری در شهر واشینگتن دیسی برگزار می گردد*** شایان بورس حامی معامله گران حرفه ای ایران *** با مراجعه به منوی برنامه کلاسها می توانید در کلاسهای آنلاین شایان بورس از طریق اسکایپ در اقصی نقاط جهان خصوصا ایران ثبت نام نموده و شرکت نمایید*** شما می توانید با تلفن : 12402211683+ با ما در ارتباط باشید فصل اول : آشنایی با بازارهای مالی
شایان بورس شایان بورس شایان بورس شایان بورس شایان بورس


 
تاريخ : سه شنبه 14 بهمن 1393برچسب:,

 

به اولین فصل دوره آموزشی فعالیت در بازار ارز بین الملل خوش آمدید. امیدواریم استفاده از این دوره برای آینده تجاری شما، مفید و موثر باشد. در این فصل، تمام اطلاعات اولیه در مورد بازار تبادل ارز بین الملل را می آموزید. در درس های بعدی این دوره آموزشی، اصطلاحات و مفاهیم پیشرفته تر و با جزئیات بیشتر، همچنین ایده های تجاری را با هم مرور خواهیم کرد.

برای موفقیت در هر کسب و کاری، آگاهی از همه جنبه های آن بازار از مسائل پایه گرفته تا موضوعات پیچیده ای که آن بازار را تحت تاثیر قرار می دهند، بسیار مهم و حیاتی است. فرض کنیم شما می خواهید وارد بازار خرید و فروش خودرو شوید، آیا خریدن تعداد زیادی خودرو و فروختن آنها بدون هیچ برنامه ریزی و نقشه ای کافی است؟ قطع ا پاسخ شما هم منفی است. اما برای موفقیت در این بازار باید چگونه عمل کرد؟ شاید پاسختان این باشد که بهتر است کمی درباره بازاری که می خواهید در آن سرمایه گذاری کنید، تحقیق و مطالعه کنید و پاسخ این سوال ها را پیدا کنید: مشتری های شما چه کسانی خواهند بود؟ استراتژی ها و قیمت های رقبایتان چیست؟ نکات مثبت و منفی سرمایه گذاری در بازار خودرو کدامند؟ و بسیاری

سوال های دیگر ...

در بازار تبادل ارز بین الملل ، تاجران و معامله گران زیادی هستند که در روند سرمایه گذاری شان مارجین کال)اتمام وجه سرمایه گداری شده( یا خطای مارجین )کمبود وجه سرمایه گذاری شده( را دریافت می کنند، بدون اینکه بدانند در چنین موقعیتی باید از کدام لوریج یا اهرم افزایش سرمایه استفاده کنند. همین طور تاجران و معامله گرانی که حتی نمی دانند خطای مارجین چیست )اگر شما هم با این اصطلاحات آشنا نیستید، اصلا نگران نباشید. در این دوره آموزشی با همه این اصطلاحات آشنا خواهید شد.

در این فصل از دوره آموزشی بازار ارز بین الملل ، تمام جنبه ای اصلی این بازار را با هم مرور و مورد بررسی قرار می دهیم. موضوعاتی نظیر اینکه این بازار چگونه شکل گرفته است؟ شرکت کنندگان اصلی آنها چه کسانی هستند ؟

معایب و مزایای سرمایه گذاری در این بازار کدامند؟ پیش بینی بازار تبادل ارز بین الملل و مقایسه آن با سایر بازارهای سهام چگونه انجام می گیرد؟ و تمام مفاهیمی که به نوعی به این بازار و سرمایه گذاری در آن مربوط می شوند.

ادامه این فصل از سه بخش زیر تشکیل شده است:

بخشاول : بازار ارز بین الملل- در این بخش به پرسش های مهمی پاسخ داده می شود. بازار ارز بین الملل چیست؟ فعالیت این بازار از چه زمانی آغاز شده است؟ چه چیزی در این بازار معامله می شود؟ محل فیزیکی این

بازار کجاست؟

بخشدوم : مزایای تجارت در بازارای بین المللی- در این بخش، بازار ارز بین الملل را با سایر بازارهای مالی مقایسه می کنیم تا دلیل جذابیت این بازار را بیابیم.

بخشسوم : آشناییباشرکتکنندگان اصلی این بازار- این بخش به بررسی ماهیت شرکت کنندگان در این بازار می پردازد و نقش آنها را در این بازار مشخص می کند.

خلاصه فصل و پاسخ سوالات: در این بخش که در همه فصل ها تکرار شده است، می توانید خلاصه ای از مباحث فصل و پاسخ سوالاتی که در طول فصل مطرح شده را بخوانید.

با ما همراه باشید.



Share this Post Share to Facebook Share to Twitter Email This Pin This
چاپ این صفحه

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



ارسال توسط شایان دیبا